loading...
top tech
Arsi بازدید : 29 شنبه 17 دی 1401 نظرات (0)

نتفلیکس چندین اعلامیه مهم درباره Stranger Things منتشر کرده است، از جمله تاریخ انتشار فصل 4 و اینکه این سریال علمی تخیلی موفق با فصل 5 به کار خود پایان می دهد. همچنین تایید شد که نتفلیکس ممکن است پروژه های اسپین آف Stranger Things را دنبال کند. با تکینیو همراه باشید

به گفته ی این شبکه، فصل چهارم این سریال به دو بخش تقسیم خواهد شد که بخش اول آن در 27 می (6 خرداد 1401) و بخش دوم پنج هفته بعد و در 1 جولای (10 تیر 1401) عرضه خواهد شد. این  استراتژی منحصر به فرد این سریال نیست، همانطور که این شرکت همچنین فصل 4 Ozark را به دو بخش تقسیم کرد.

مت و راس دافر سازنده‌ این سریال گفته اند که می‌خواهند فصل چهارم Stranger Things را به دلیل «طولانی بی ‌سابقه» به دو بخش تقسیم کنند. برادران دافر در یاد داشتی خطاب به طرفداران گفتند، این فصل 9 فیلمنامه و بیش از 800 صفحه داشت و به دو سال فیلمبرداری و "هزاران" شات VFX نیاز داشت. مدت زمان کل فصل 4 تقریباً دو برابر فصل های قبلی است، و برادران گفتند فصل 4 "چالش برانگیزترین فصل، اما همچنین پربارترین فصل" بوده است. آنها گفتند: "همه کسانی که درگیر هستند به طور باورنکردنی به نتایج افتخار می کنند، و ما نمی توانیم صبر کنیم تا آن را با شما به اشتراک بگذاریم." Shawn Levy کارگردان و تهیه کننده قبلاً به Collider گفته بود که فصل 4 بیشتر از حد انتظار طول کشیده است تا حدی به دلیل همه گیر بودن ویروس کرونا و جاه طلبی های خلاقانه تیم بوده است.

برادران همچنین تایید کردند که فصل پنجم Stranger Things در راه است و آخرین فصل خواهد بود. آنها گفتند: "هفت سال پیش، ما کل داستانی را برای Stranger Things برنامه ریزی کردیم. در آن زمان، پیش بینی می کردیم که داستان چهار تا پنج فصل طول بکشد. ثابت شد که برای بیان در چهار فصل خیلی بزرگ بود..."

با این حال، هنوز اطلاعاتی در مورد زمان انتشار فصل 5 Stranger Things یا داستان آن منتشر نشده است. در نهایت، برادران دافر اذعان کردند که ممکن است پس از پایان سریال اصلی با فصل 5، محتوای Stranger Things بیشتری در نتفلیکس عرضه شود. این تمام آن چیزی است که این زوج در مورد گسترش جهان گسترده تر Stranger Things گفتند، بنابراین ما باید منتظر بمانیم تا بفهمیم چه چیزی ممکن است از آن حاصل شود.

 دیوید هاربر، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، فین ولفهارد، میلی بابی براون، گیتن ماتارازو، کالب مک لافلین، سدی سینک، ناتالیا دایر، چارلی هیتون و جو کری همگی برای فصل 4 بازگشته اند، در حالی که تازه واردان زیادی نیز وجود دارند.

خلاصه داستان فصل چهارم این سریال را می توانید از اینجا مشاهده کنید

Arsi بازدید : 29 سه شنبه 29 آذر 1401 نظرات (0)

در سال های اخیر شاهد یک ثبات خاص در معرفی نوآوری های جدید در دیوایس های جدید بودیم و پرچمداران سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند حال سعی کردیم انتظارات نسبتا معقول خود را در این مقاله بیاوریم با تکینیو همراه باشید.

استفاده از صفحه نمایش خمیده را متوقف کنید

Remove Curved

متوجهم که شاید این نظر به مذاق خیلی ها خوش نیاید اما از نظر من واقعا هیچ دلیل کاربردی در استفاده از صفحه نمایش خمیده وجود ندارد. بله از نظر زیبایی این قابلیت می تواند نمره قابل قبولی دریافت کند اما فایده خاص دیگری در آن نیست از آن سو خمیده بودن لبه ها باعث شده که به دنبال گلس های خاص و کیس های خاص برای گوشی خود باشیم از طرفی باریک تر شدن لبه ها ، شانس برخورد تصادفی کف دست با گوشه ها را بیشتر کرده و تیز بودن آن ها در بسیاری از موارد دست را اذیت می کند ، حتی این ویژگی باعث شده که از نقاط خمیده صفحه نمایش بسیار آسیب پذیر تر باشد و شانس شکستن بالا برود!

استفاده از اسنپدراگون در تمامی مدل ها

Use the Same Chipset

تا الان احتمالا همگی از میزان نفرتی که به سری چیپست های اگزینوس شده با خبر هستند ، تا حدی که حتی برای توقف سامسونگ در استفاده از آن امضاهای بسیاری جمع شد.

بسیاری از خریداران که خارج از خاک ایالات متحده بودند مجبور بودند میزان مشابهی پول پرداخت کنند اما از بازدهی بهتر اسنپدراگون بی بهره باشند اما حالا با همکاری AMD وضعیت اگزینوس بهتر شده است اما باز هم از نظر من بهتر است این دو دستگی ایجاد نشود و در تمامی مدل ها از یک نوع چیپست استفاده شود.
نظر شما چیست در اینجا نظر خود را به اشتراک بگذارید

Arsi بازدید : 36 چهارشنبه 16 آذر 1401 نظرات (0)

کمپانی Paramount در کنار تایید این موضوع که اسپین آف اعلام شده قبلی برای این مجموعه هنوز در راه است، امروز طی تماسی با سرمایه گذاران اعلام کرد که A Quiet Place 3 در راه است با تکینیو همراه باشید

پارامونت امروز مجموعه کاملی از دنباله ها و فصل های سریال های تلویزیونی را اعلام کرد. در میان آنها A Quiet Place 3 بود که در سال 2025 عرضه خواهد شد. تنها جزئیاتی که اعلام شده است، عنوان و سال انتشار آن است. هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا جان کرازینسکی برای کارگردانی قسمت سوم این مجموعه بازخواهد گشت یا خیر، یا اینکه حتی بر روی قهرمانان قبلی امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوآ ژوپ متمرکز خواهد شد یا خیر، نشده است.

با این حال، بهترین خبر برای آن این است که اسپین آف A Quiet Place نیز در راه است که برای سال 2023 تنظیم شده است. مایکل سارنوسکی، کارگردان Pig، این اسپین آف را کارگردانی خواهد کرد. پیش از این قرار بود جف نیکولز کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده بگیرد. هنوز صحبتی در مورد اینکه آیا نیکولز هنوز در حال نوشتن آن است یا خیر وجود ندارد. بر اساس گزارش‌ها، این فرنچایز به‌عنوان یک بازی ویدیویی بدون تاریخ انتشار نیز در حال توسعه و ساخت است.

نظر خود را با تکینیو در اینجا در میان بگذارید

Arsi بازدید : 31 شنبه 12 آذر 1401 نظرات (0)

دبورا ان وال (Deborah Ann Woll) هیچ پیشنهادی مبنی بر بازی در Daredevil: Born Again ، که بازسازی دیزنی پلاس از سریال ساخت نتفلیکس می باشد دریافت نکرده است اما او همچنان امیدوار است که این نقش به او برسد.  با تکینیو همراه باشید

 

در حالی که این بازیگر مهمان  پادکست  Inside of You بود با پرسش میزبان در این باره مواجه شد بیان کرد : “ تا به حال تماسی با من گرفته نشده است و می توانم بگویم تا الان من جزئی از این فیلم نیستم “ او در ادامه گفت : “ من بسیار مشتاقم تا این نقش را بر عهده بگیرم اونا (تهیه کنندگان) می دونن من کجام و چجوری پیدام کنن همونطوری که گفتم من عاشق اینم که بازم شخصیت کارن پیج رو بازی کنم و حس میکنم هنوز چیزای زیادی هست که میتونم توی این نقش نشون بدم اما همه چیز بستگی به اونا داره “

 

دبورا قبلا هم به این موضوع اشاره کرده بود که این سریال چیزهای بیشتری برای ارائه دارد و کنسل شدنش غیر منتظره بوده.

 

هم بازی های دبورا ان وال در این فیلم یعنی Charlie Cox که نقش مت مرداک را ایفا می کرد و همچنین Vincent D’Onforio که نقش ویلسون فیسک را ایفا میکرد هر دو قرار است در این ریبوت حضور داشته باشند.

 

نظر شما چیست ؟ آیا ایفای نقش این بازیگر در نقش کارن پیج را دوست داشتید؟

Arsi بازدید : 30 شنبه 28 آبان 1401 نظرات (0)

Andrew Lincoln ستاره ی بریتانیایی مجموعه تلوزیونی The Walking Dead محصول شبکه ی AMC که در فصل نهم از این مجموعه جدا شد، با یک مجموعه سه گانه به نام The Rick Grimes به سینما باز میگردد با تکینیو همراه باشید

در فصل نهم این سریال Andrew Lincoln به همراه Pollyanna Mcintosh توسط هلیکوپتر نظامی دزدیده شدند و سوالات زیادی را برای طرفداران خود به جا گذاشتند که Scott M Gimple،مدیر ارشد مجموعه Walking Dead، در مصاحبه ی خود با هالیوود ریپورتر اعلام کرد که با اندرو لینکلن در حال ساخت یک سه گانه سینمایی است.

داستان این مجموعه با داستان سریال تلوزیونی The Walking Dead: World Beyond همخوانی دارد و اسکات ام گیمپل نیز خاطر نشان کرد که "من نمیگویم که Hope و پدرش در سریال هستند یا نه...باید تماشا کنید،کسی نمیداند ممکن است Rick در سریال حضور داشته باشد یا حداقل از تمدنی که درگیر آن هستند مطلع شوید."

مجموعه ی اول سینمایی آن با سرعت خوبی درحال ساخت است.هنوز هیچ تاریخ رسمی برای اکران این مجموعه اعلام نشده است. به محض انتشار این خبر می توانید آن را در تکینیو مشاهده کنید

نظر شما چیست؟آیا همانند مجموعه تلوزیونی آن دارای بازخورد های خوبی خواهد بود؟

Arsi بازدید : 31 چهارشنبه 11 آبان 1401 نظرات (0)

 

با توجه به گذشت حدود یک ماهه از حضور آیفون های سری ۱۴ در بازار ایران هنوز امکان رجیستری آنها ایجاد نشده است با تکینیو همراه باشید تا گزارشات موجود تا به حال را بررسی کنیم.

 

بر اساس گزارشی که روز گذشته سامانه همتا منتشر کرد بیان شد که تمامی گوشی های سری ۱۴ اپل موجود در بازار قاچاق هستند و به تمامی واحد های صنفی توصیه می شود از خرید و فروش آنها خودداری شود.

 

البته با توجه به این قانون که هر کس می تواند یک گوشی به صورت مسافری در سال وارد و رجیستر کند می توان گفت اکثر آیفون های ‍۱۴ قاچاق هستند و نه همه.

 

پس چرا با این وجود هنوز هم حتی یک آیفون ۱۴ رجیستر شده نداریم؟ گمرک دلیل آن را عدم فعالسازی حقوق و عوارض گمرکی در سیستم مربوطه عنوان کرده است بدین صورت که فعلا گزینه ای برای پرداخت هزینه ی رجیستری آیفون ۱۴ در سامانه همتا موجود نیست.

Arsi بازدید : 35 چهارشنبه 06 مهر 1401 نظرات (0)

اپل با معرفی آیفون های ۲۰۲۰ خود از وجود قابلیتی جدید اما نام آشنا به نام MagSafe پرده برداشت برای آشنایی با این دسته ی جدید با تکینیو همراه باشید اساس این تکنولوژی که قبلا در شارژرهای مکبوک ها دیده می شد آهنرباست به طوری که می توان شارژر را از طریق آهنربای سختی به دیوایس متصل کرد تا جدا شدنش سخت تر باشد و همینطور در تاریکی مطق بتوان به راحتی کابل شارژ را متصل کرد. اما این بار اپل پا را فراتر گذاشته است و آهنربایی را به پشت آیفون ها اضافه کرده است و علاوه بر کمک به شارژ قرار است تا به قسمتی پر کاربرد مبدل شود.

در زمینه ی شارژ وایرلس بسیاری از اوقات پیش آمده که دیوایس خود را روی پد وایرلس قرار داده ایم اما پس از مدتی که به آن مراجعه کردیم دیدیم دستگاه به دلیل جای گیری نا مناسب بر روی پد وایرلس شارژ نشده است اپل با اضافه کردن آهنربا به آیفون ها سعی کرده تا دیوایس به صورت محکم سر جای درست خود قرار گیرد و کاربران دچار مشکل نشوند ٬ برای مثال بلکین (Belkin) شارژری سه در یک را معرفی کرده است که در عکس های آن آیفون با زاویه ای ۴۵ درجه قرار دارد و فیکس شده است.

در زمینه های دیگر اپل دو کاور شفاف و سیلیکونی خود را این بار با مگ سیف عرضه کرده است تا آیفون در جای خود کاملا فیکس شود که البته شاید کمی در آوردن کیس را سختتر از قبل کند.

حتی در سایت اپل جا کارتی جالبی برای فروش گذاشته شده است که به راحتی می توان به پشت آیفون چه در حالت با کاور و چه در حالت بدون کاور متصل کرد و همه ی کارت ها در کنار هم داشت شاید اینجا سوالی پیش بیاید که این تکنولوژی به کارت های عابر بانک و بقیه کارت ها آسیب نمی زند ؟ اپل این سوال را این گونه پاسخ داده است که هیچ آسیب اضافه ای به کارت ها نخواهد رسید یعنی اگر کارتی قبلا در تماس با گوشی آسیب نمی دیده است الان نیز همینطور است و بالعکس.
نظر خودتون رو در این مورد در اینجا با ما اشتراک بذارید

Arsi بازدید : 32 دوشنبه 04 مهر 1401 نظرات (0)

بخش آنلاین داستانی و کوآپ هیلو اینفینت از امروز به صورت آزمایشی در دسترس قرار گرفته است ، ویژگی که بسیاری از طرفداران از روز عرضه انتظارش را می کشیدند پس با تکینیو همراه باشید.

 

برای دسترسی به این بخش ابتدا باید به برنامه توسعه دهندگان اضافه شوید و این کار از طریق این لینک و به صورت رایگان انجام می شود.

 

این تست تا 1 آگوست ادامه خواهد داشت و زمان مناسبی را به کاربران می دهد تا با مشکلات این بازی مواجه شوند و آن را به تیم توسعه دهندگان گزارش دهند تا تجربه ی بی نقصی را در نسخه ی نهایی ارائه دهند. 
برای دیدن ویژگی های این بخش می توانید به وبسایت تکینیو مراجعه کنید . 

 

همانطور که قبلا اعلام شده است این ورژن ، ورژنی متفاوت از بازی اصلی است و به همین دلیل هیچ سیوی قابل انتقال به یکدیگر نمی باشد.

 

هنوز زمان دقیقی برای عرضه این بخش برای تمام بازیکنان اعلام نشده است.

Arsi بازدید : 30 یکشنبه 27 شهریور 1401 نظرات (0)

اپل تصمیم گرفته است که در سری 14 آیفون ها از سیم کارت فیزیکی پشتیبانی نکند البته فقط در ایالات متحده آمریکا! با تکینیو همراه باشید.

 در آیفون های قبلی شاهد بودیم که در پارت نامبر آمریکا یعنی LL/A آیفون از یک سیم کارت فیزیکی استفاده میکند و برای سیم کارت دوم میتوانستید از eSim یا سیم کارت الکترونیکی استفاده کنید حالا اپل تصمیم گرفته که هر دو سیمکارت بدین صورت باشند که متاسفانه در ایران قابل دسترسی نیست . حال باید چه کرد؟

با توجه به عکس های منتشر شده کافیست تا فعلا از پارت نامبر های دیگر استفاده کرد تا بتوان از سیم کارت فیزیکی استفاده کرد.

نظر خود را در اینجا به اشتراک بگذارید

Arsi بازدید : 31 دوشنبه 21 شهریور 1401 نظرات (0)

پس از مدت های بسیاری که دیوایس های اندرویدی مجهز به صفحه نمایش همیشه روشن (Always - On display) بودند بالاخره اپل از این ویژگی بر روی آیفون های نسل 14 پرده برداشت ، با تکینیو همراه باشید تا تفاوت این تکنولوژی اپل را بررسی کنیم .

صفحه نمایش همیشه روشن به شما این امکان را می دهد که اطلاعات ساده ای همچون تاریخ و ساعت و نوتیفیکیشن ها را هنگامی که صفحه قفل است مشاهده کنید. به صورت معمول کل صفحه نمایش روشن نمی ماند و فقط قسمت های مهم نمایش داده می شوند . برای مثال در سری گوگل پیکسل شما فقط ساعت و تعدادی آیکون مشاهده می کنید که این ویژگی برای زمانی که نیاز دارید اطلاعات مهم را بدون برداشتن گوشی ببنید مفید است.

اپل سعی کرده است تا این حالت نرمال را تغییر دهد و در آیفون های 14 این ویژگی متفاوت است با تلاش اپل به جای یک صفحه نمایش همیشه روشن که اکثر قسمت های آن خاموش است شاهد صفحه نمایش همیشه روشنی هستیم که به طور کامل روشن است و فقط صفحه نمایش بسیار تاریک تر می باشد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت تکینیو مراجعه کنید

Arsi بازدید : 21 پنجشنبه 10 شهریور 1401 نظرات (0)

در رویداد اخیر اپل که ۲۵ شهریور در اپل پارک برگزار شد اپل واچ جدید با ظاهری مشابه نسل قبل اما با رنگ های بیشتر معرفی شد. با سایت تکینیو همراه باشید.

پر فروش ترین گجت پوشیدنی جهان در سری جدید خود با دو رنگ جدید آبی تیره (Navy Blue) و قرمز (Product Red) عرضه می شود که به شایعات عرضه ی آیفون های ۲۰۲۰ با رنگ جدید آبی تیره دامن می زند.

اپل واچ سری ۶ توانایی اندازه گیری اکسیژن خون (Blood Oxygen Level) را که بسیاری منتظر معرفی آن بودند داراست همچنین روشنایی صفحه ی  همیشه روشن (Always On Display) اپل واچ سری ۶ به نسبت سری ۵ یک و نیم برابر شده است که به خوانا تر شدن صفحه کمک زیادی خواهد کرد. 

برای دیدن عکس های این دیوایس میتوانید به اینجا برید .

Arsi بازدید : 46 دوشنبه 07 شهریور 1401 نظرات (0)

آرامگاه حافظیه، مکانی زیبا و جذاب برای گردش بازدید کنندگانی است که هرروزه از آن دیدار می کنند. با تکینیو همراه باشید. 

مکان کنونی این آرامگاه در جنوب دروازه قرآن شهر شیراز در ابتدای خیابان گلستان قرار دارد. خیابان جلویی این آرامگاه با تصمیم شهرداری منطقه، سنگفرش شده است تا جذابی منطقه دوچندان شود.

بخش شمالی مجموعه

این بنا به سبک دوره کریم خان زند ساخته شده است و مقبره ی حافظ 1 متر از سطح زمین بالاتر است که دور آن با پله تزیین شده است و در آن فضای سبز کار شده است. در داخل سقف مقبره کاشی کاری شده است و با هشت ستون گنبد آن نگه داشته شده است. 

برای دیدن عکس ها می توانید اینجا کلیک کنید

Arsi بازدید : 42 چهارشنبه 02 شهریور 1401 نظرات (0)

تام هالند بازیگر نقش پیتر پارکر در سری جدید فیلم Spider Man اولین عکس را از فیلم برداری این سری منتشر کرد.تام هالند با انتشار عکسی که روی ماسک لباس خود ماسک محافظتی زده بود به همه یادآور شد که در دوران شیوع ویروس COVID19 مسئولیت پذیر باشند.با تکینیو همراه باشید.

به نظر می رسد لباس شخصیت داستان همان لباسی است که در سری دوم این فیلم وجود داشت.هنوز اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر نشده است و اسم دقیقی هم برای آن انتخاب نکرده اند.

طبق اعلام قبلی این فیلم در تاریخ 17 دسامبر 2021(26 آذر 1400) اکران می شود.

نظر شما در باره ی این فیلم چیست؟  با ما به اشتراک بگذارید

Arsi بازدید : 37 سه شنبه 01 شهریور 1401 نظرات (0)

خودرو جدید دیگنیتی، محصول جدید بهمن موتور، هم‌اکنون در تیپ پرایم وارد بازار کشورمان شده است اما بزودی در تیپ پرستیژ نیز عرضه می‌شود. تولید این ماشین از زمستان 1399 شروع شد اما از ابتدای بهار 1400 به تولیدانبوه رسیده است. این کراس‌اور جدید را باید یکی از مهم‌ترین محصولات استراتژیک بهمن موتور دانست چراکه در کنار خودرو فیدلیتی در بازه قیمتی میان‌رده به بازار ایران آمده و انبوهی از کراس‌اورهای کامپکت چینی را هدف گرفته است.حال با تکینیو همراه باشید تا در این مقاله، جدیدترین اخبار دیگنیتی به همراه مشخصات فنی و امکانات آنرا به شما می‌گوییم.

rnrn

عرضه تیپ فول آپشن دیگنیتی پرستیژ

rnrn

همزمان با اعلام اولین شرایط فروش خودرو دیگنیتی ویژه فروردین، حالا قیمت قطعی محصول جدید بهمن موتور نیز مشخص شده است؛ دیگنیتی پرایم که در زمستان 99 معادل 760 میلیون تومان قیمتگذاری شده بود، ولی الان با قیمت عجیب 749.5 میلیون تومان، فروخته می‌شود! به نظر می‌رسد که بهمن موتور، بدلایل بازاریابی و به مناسبت اولین عرضه آن به بازار، قیمت دیگنیتی را عمدا پایین نگه داشته است و در فروش‌های آتی، احتمالا باید منتظر قیمت رسمی بالاتری باشیم.

rnrn

اما نکته جدیدتری که بهمن موتور درباره دیگنیتی اعلام کرده، عرضه آن در نسخه فول آپشن در سال 1400 است. به عبارت دیگر، دیگنیتی در ابتدا با تیپ «پرایم» عرضه می‌شود ولی از ماه‌های آینده، تیپ گران‌ترش با نام «پرستیژ» نیز به بازار ایران عرضه خواهد شد. تفاوت این دو تیپ‌ها هنوز اعلام نشده است.

rnrn

تولید دیگنیتی با داخلی سازی 20 درصد

rnrn

فروردین 1400: آقای علیمرادلو (مدیرعامل گروه بهمن) در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه موتور سازی تیوان، ضمن اشاره به شروع تولید خودرو دیگنیتی، گفته که برای تعیین قیمت جدید دیگنیتی، منتظر تعیین تکلیف تعرفه‌های گمرکی برای قطعات CKD در سال 1400 هستیم.

rnrn

مدیرعامل گروه بهمن همچنین گفته که هم‌اکنون تولید روزانه دیگنیتی 15 دستگاه بوده و تمامی مدل‌های پلاک‌شده و تحویلی به مشتریان، مونتاژ بهمن موتور هستند و با داخلی‌سازی 20 درصدی ساخته شده‌اند. خودرو دیگنیتی بهمن موتور با پشتیبانی 10 ساله برای خدمات پس از فروش، در ایران به تولید می‌رسد.
rnبرای دیدن عکس های بیشتر می توانید به تکینیو مراجعه کنید

rn

Arsi بازدید : 20 سه شنبه 01 شهریور 1401 نظرات (0)

با انتشار نسخه ی بتای آی او اس 15.4 مشخص شد که در این آپدیت قرار است از آنلاک شدن گوشی بعد با ماسک و بدون اپل واچ پشتیبانی شود حال یکی از یوتوبر ها از نحوه ی تنظیم این حالت فیلمی منتشر کرده است با تکینیو همراه باشید.

MKBHD یکی از یوتیوبرهای معروف پس از منتشر شدن نسخه ی بتای جدید iOS اقدام به تهیه ویدویی در زمینه مهم ترین قابلیت جدید این آپدیت یعنی پشتیبانی از ماسک کرده است که نحوه ی تنظیم و استفاده از آن را نشان می دهد

همانطور که در این ویدیو اشاره شد قبلا کسانی که اپل واچ داشتند با همراه داشتن آن می توانستند بدون اینکه ماسک خود را در بیاورند دستگاه خود را آنلاک کنند اما این حالت دو ایراد داشت یک اینکه نیاز به داشتن دیوایسی دیگر بود که بسیاری در اختیار نداشتند و دوم اینکه اگر گوشی شما دست کس دیگری هم باشد قفل گوشی شما باز می شد و اگر متوجه ویبره اپل واچ خود نمیشدید اطلاعات شما به خطر میوفتاد اما حالا اپل با ثبت قسمت های بیشتری از چشم ها و اطراف آن ها فقط با حضور آیفون دستگاه شما را آنلاک می کند البته باید به این نکته اشاره کرد که اپل همچنان اشاره می کند که دستگاه در حالت بدون ماسک دقت بیشتری دارد اما این حالت جدید قطعا مورد استفاده اکثریت کاربران قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از نکات اشاره شده در ویدیو راحتی استفاده از حسگر اثرانگشت در دیوایس های اندرویدی در این پاندمی می باشد.

Arsi بازدید : 41 دوشنبه 31 مرداد 1401 نظرات (0)

اگر قصد دارید در رایانه شخصی خود، وارد قلمرو سرزمین الدن رینگ شوید، شمشیر و سپر شما تنها تجهیزاتی نیستند که باید بررسی کنید؛ Bandai Namco ناشر این بازی حداقل مشخصات رسمی و توصیه ‌شده برای رایانه شخصی بازی را منتشر کرده است پس با تکینیو همراه باشید. در اینجا می‌ توانید ببینید که آیا سیستم شما به اندازه ‌ای هست که بتواند این جهان باز توسعه یافته توسط From Software را اجرا کند یا خیر! الزامات ذکر شده در پایین خیلی مشکل ساز نیستند و اگر از پردازنده گرافیکی Nvidia استفاده می کنید، می توانید مطمئن باشید که Elden Ring با جدید ترین درایورهای بهینه شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • Operating System -- Windows 10
  • Processor -- Intel Core i5-8400 or AMD Ryzen 3 3300X
  • Memory -- 12GB RAM
  • Graphics -- Nvidia GeForce GTX 1060, 3GB or AMD Radeon RX 580, 4GB
  • DirectX -- DirectX 12 (Feature Level 12.0)
  • Storage -- 60GB
  • Sound Card -- Windows compatible audio device

سیستم پیشنهاد شده

  • Operating System -- Windows 10 / 11
  • Processor -- Intel Core i7-8700K or AMD Ryzen 5 3600X
  • Memory -- 16GB RAM
  • Graphics -- Nvidia GeForce GTX 1070, 8GB or AMD Radeon RX Vega 56, 8GB
  • DirectX -- DirectX 12 (Feature Level 12.0)
  • Storage -- 60GB
  • Sound Card -- Windows compatible audio device
Arsi بازدید : 14 دوشنبه 31 مرداد 1401 نظرات (0)
 
یکی از کافه های متخصص در زمینه انواع اسموتی و شیک کافه 404 شیراز است.
در این روز های گرم تابستانی نوشیدن شیک یا اسموتی از لذت های بهشتی محسوب میشود که بر اساس پیشنهاد تیم تکینیو کافه 404 یکی از بهترین مکان ها برای لذت بردن در شیراز است.
در منو این کافه انواع اسموتی و شیک و نوشیدنی های سرد موجود است. در کنار آن نوشیدنی های گرم و بر پایه قهوه نیز به چشم می خورد. همچنین انواع ساندویچ ها و پنینی های بسیار خوشمزه در این کافه سرو میشود.
این کافه ببیشتر به صورت بیرون بر است و به دلیل جای کوچکی نیر که دارد، معمولا مشتری ها تمایل به گرفتن سفارش خود و بردن آن دارند.
دکور و محیط جذاب این کافه همه را علاقه مند خود خواهد کرد.
این کافه در شهر شیراز و در خیابان کسایی واقع در خیابان فرهنگ شهر نبش کوچه 10 واقع شده است.
در اینجا عکس هایی از اسموتی ها و شیک های آن همراه با ساندویچ پنینی مخصوص آن آورده شده است.
نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
Arsi بازدید : 38 شنبه 22 مرداد 1401 نظرات (0)

با عرضه ی کنسول نسل جدید سونی،PS5،یکی از سوالاتی که برای همگان ایجاد شد این بود که آیا امکان اتصال دسته ی کنسول نسل قدیم به آن وجود دارد یا خیر.طبق انتظار اکثریت به همان روشی که دسته ی DualShock 4 به کنسول PS4 متصل میشد به PS5 نیز متصل می شود اما با محدودیت! با تکینیو همراه باشید

rnrn

دسته ی DualShock 4 با کابل microUSB به کنسول PS5 متصل می شود و میتوانید در فضای PS5 بچرخید و به بخش های گوناگون بروید و حتی میتوانید بازی هایی که در گذشته روی PS4 عرضه شده بود را روی PS5 با این دسته تجربه کنید ولی بازی هایی که به تازگی برای PS5 عرضه شده است مثل Spider-Man: Miles Morales را حتما باید با دسته ی DualSense بازی کنید. هنگامی که دسته ی DualShock 4 متصل باشد و وارد این بازی شوید به شما پیغام می دهد که باید دسته ی خود را عوض کنید و DualSense را متصل کنید و این به خاطر این است که بازی به نحوی ساخته شده است که تجربه ی بی نظیری را با DualSense داسته باشید و دسته ی DualShock 4 از پس انتقال این حس به کاربر خود بر نخواهد آمد.

rnrn

همچنین به تازگی مشخص شده بود که دسته ی DualSense نیز به کنسول PS4 متصل می شود و تنها می توانید در محیط کنسول بچرخید.

rnrn

نظر شما در این باره چیست؟ با تکینیو در اینجا به اشتراک بگذارید

rn

Arsi بازدید : 44 شنبه 22 مرداد 1401 نظرات (0)

طبق گزارشات منتشر شده از سوی کمپانی EA بازی Dragon Age 4 تا 18 ماه آینده آماده خواهد شد. پس با تکینیو همراه باشید

اگر مانند بسیاری از افراد، صبورانه منتظر اخبار مربوط به قسمت بعدی سری Dragon Age بوده اید، خوش شانس هستید. گزارش های جدید حاکی از آن است که Dragon Age 4 "در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد"، "در حال رسیدن به نقاط عطف خود است" و قرار است طبق برنامه منتشر شود. با فرض اینکه همه اینها درست باشد، به نظر می رسد که می توانیم انتظار داشته باشیم Dragon Age 4 را در اواخر سال 2023 ببینیم.

این اعلامیه از سوی Jeff Grubb، مشارکت کننده Giant Bomb منتشر شده است که در آخرین قسمت از GrubbSnax درباره توسعه بازی صحبت کرده است. گراب گفت که او پیش بینی می کند که این بازی «حداقل 18 ماه دیگر» زمان لازم دارد. به غیر از این حدود زمانی که به تازگی پیش بینی شده است، چیز زیادی در مورد قسمت بعدی سری Dragon Age فاش نشده است. گزارش ‌ها حاکی از آن است که این بازی در Tevinter تنظیم می ‌شود و تیمی که روی آن کار می ‌کند، تمام عناصر چند نفره یا سرویس زنده را کنار می‌ گذارد تا بر روی یک کمپین تک ‌نفره قوی تمرکز کند، اما اطلاعات بیشتری هنوز تایید نشده است. به محض منتشر شدن اطلاعات بیشتر میتوانید در تکینیو این اخبار را دنبال کنید

این اعلامیه همچنین مدت کوتاهی پس از اینکه فاش شد که مت گلدمن مدیر ارشد خلاقیت Dragon Age در حال ترک BioWare است، منتشر شده است. گری مک کی، مدیر ارشد BioWare به طرفداران اطمینان داد که "تعهد تیم به یک بازی Dragon Age با کیفیت بالا تزلزل نکرده است، و ما بازی ‌ای را که مطابق با استانداردهای BioWare نباشد، ارسال نخواهیم کرد. " بر اساس اظهارات گراب، به نظر می رسد که اظهارات مک کی پابرجاست و تلاش BioWare برای بازسازی شهرت خود طبق برنامه پیش می رود.

Arsi بازدید : 17 سه شنبه 11 مرداد 1401 نظرات (0)

پس از تصویب طرح عرضه دوباره خودرو در بورس کالا حالا قرار است در تاریخ ۲۶ مرداد ۶۰۰   دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی بهمن عرضه شود. با تکینیو همراه باشید.

در این دوره از عرضه قرار است ۸۵ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره تیپ یک مشکی و ۹۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره تیپ یک سفید به قیمت ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شوند.

همچنین قرار است ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم مشکی و ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم سفید هر یک به قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شوند

 برای دیدن جزيبات بیشتر می توانید به اینجا مراجعه کنید.

Arsi بازدید : 19 یکشنبه 09 مرداد 1401 نظرات (0)

انتظار می رود که سامسونگ سنسور 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP1 را همراه با رونمایی موتورولا موتو X30 پرو در دو آگوست به همراه سنسور 200 مگاپیکسلی دیگری با نام ایزوسل HP3 معرفی کند . حال بر اساس توییتی از GalaxyClub سامسونگ از اصطلاح جدیدی به نام Hexa^2 Pixel استفاده کرده است با تکینیو همراه باشید تا این اصطلاح را بررسی کنیم.

سامسونگ در اس 22 اولترا از سنسور ایزوسل HM3 استفاده کرده است و از تکنولوژیی که آن را “Nonapixel RGB Bayer Pattern” می نامد بهره می برد. واژه Nonapixel اشاره به این دارد که تصاویر تولیدی توسط این سنسور از مقیاس پیکسل بینینگ 9:1 (Pixel Binning) استفاده می کند این تکنولوژی باعث می شود که پیکسل های تکی به یکدیگر بپیوندند و پیکسل های بزرگی به نام سوپر پیکسل تولید کنند تا در نتیجه آن تصاویر روشن تر با نویز کمتر تولید شوند.

پیکسل بینینگ 9:1 به معنای این است که دوربین 108 مگاپیکسلی S22 اولترا می تواند تصاویر 12 مگاپیکسلی بهتر و ارتقا یافته تر تولید کند ما از تقسیم 108 بر 9 به این نتیجه می رسیم. سنسور های 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP1 و HP3 از تکنولوژی RGB Bayer Pattern Tetra^2 Pixel استفاده می کنند که به معنای استفاده از مقیاس 16:1 پیکسل بینینگ می باشد ( تترا در زبان یونانی به معنای 4 و مجذور آن نیز 16 است) پس به همین ترتیب اصطلاح Hexa^2 Pixel ما را به این می رساند که سامسونگ در حال کار روی سنسور دوربینی با مقیاس پیکسل بینینگ 36:1 است (هگزا در یونانی به معنای عدد شش می باشد و مجذور آن 36 می شود).

حال به دلیل اینکه سامسونگ پیکسل بینینگ خود را عموما در محدوده 12 تا 12.5 مگاپیکسل انجام می دهد با مهندسی معکوس می توان به مقدار مگاپیکسل مورد سوال برسیم یعنی حاصل ضرب 12 و 12.5 را در 36 محاسبه می کنیم و به این نتیجه می رسیم که سامسونگ در حال کار بر روی سنسوری در محدوده 432 تا 450 مگاپیکسل است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید به نظر شما قرار است شاهد دوربین های گیگاپیکسلی در آینده ای نزدیک باشیم؟

Arsi بازدید : 16 سه شنبه 04 مرداد 1401 نظرات (0)

از جزیره ی هرمز به عنوان نگین خلیج فارس یاد می کنند چراکه از نظر تنوع رنگی در خاک،چشم انداز های بسیار زیبا و مناطق بسیار دیدنی را برای هرتماشاگر به وجود آورده است.با تکینیو همراه شوید تا جاذبه های این جزیره دیدنی را به شما معرفی کنیم.

این جزیره از توابع هرمزگان است و در 8 کیلومتری بندرعباس واقع شده است. بهترین زمان سفر به این جزیره با توجه به وضعیت آب و هوایی موجود در ناحیه، زمستان است.با رواج پیدا کردن سنت تورگردی و سفر های بسیار زیادی که از تمام جهان به این جزیره هر روزه می شود، امکانات جزیره نیز بسیار پیشرفت کرده است و از هتل هرمز تا بسیاری از اماکن سنتی برای اقامت و ماندن در جزیره برای گردشگران فراهم شده است.

برای سفر به این جزیره باید ابتدا به بندرعباس رفته و سپس از طریق اسکله شهید حقانی با شناور به سمت هرمز بروید که حدودا 45 تا 60 دقیقه زمان تقریبی برای رسیدن به آن لازم است.

در جزیره هرمز شما امکان انتقال وسیله شخصی به آن را ندارید و پس از رسیدن به جزیره با کرایه موتور شما می توانید جزیره را بچرخید.همچنین موتور های سه چرخی نیز آنجا وجود دارد که میتواند شما و دوستانتان را در جزیره بگرداند.

اگر میخواهید عکس مکان های زیر را ببینید می توانید از اینجا اقدام کنید

ساحل سرخ

نام یکی از سواحل این جزیره، ساحل سرخ است. همانطور که از اسم آن پیدا است، به علت خاک سرخی که دارد نمای بسیار زیبا و حیرت انگیزی دارد. در کنار آن نیز بخشی از ماسه به رنگ مشکی با خرده سنگ های براق وجود دارد که در شب به مانند ستاره در آب برق میزنند.

دره ی مجسمه ها

در امتداد جاده که حرکت کنید به یک راه خاکی در کنار جاده برمیخورید که هرروزه بازدید کننده های زیادی از آن راه عبور میکنند تا به یک دره به نام دره مجسمه ها برسند!

دره ای که سنگ ها و حاشیه های آن به شکل های گوناگونی در آمده و بسیار ظاهر زیبا و جذابی به وجود آورده است.

صخره ی لاکپشت ها

منظره ی بعدی که در راه شما وجود دارد،صخره ای موسوم به لاکپشت هاست.این صخره محل تخم گذاری لاکپشت های سبز دریایی و پوزه عقابی است که از اواخر زمستان تا اوایل بهار این کار را انجام می دهند.

الهه نمک

الهه نمک نام یکی از کوه ها و مسیر های جزیره است. در این منطقه کوهی با رسوب نمک وجود دارد که با برخورد نور خورشید به آن منظره ی فوق العاده زیبایی را برای هر تماشاگر به ارمغان می آورد.

غار رنگین کمان

همانطور که هرمز را به جزیره ای دارای خاک های رنگی میشناسند، باید سنگ های رنگی آن را نیز به عنوان جذابیت دو چندانش معرفی کرد. در دل کوه های آن غار های رنگی شکل گرفته است که حاصل رد شدن آب های جاری در دل آن ها بوده است. این مکان در قسمت جنوب شرقی جزیره قرار دارد. برای دیدن این مکان حتما از چراغ قوه و کفش مناسب استفاده کنید.

قلعه پرتقالی ها

در ضلع شمالی جزیره قرار دارد و مهم ترین قلعه باقی مانده از روزگار تسلط پرتقالی ها بر خلیج فارس است. دارای تاسیساتی شامل انبار تسلیحات، اب انبار و اتاق هایی با سقف های هلالی است. در زمان شاه عباس تسلط پرتقالی ها بر این مناطق از بین رفت.

تا حالا تجربه سفر به هرمز را داشتید؟با ما به اشتراک بگذارید.

Arsi بازدید : 37 دوشنبه 03 مرداد 1401 نظرات (0)

    “در دل شلوغی های شهر , برای فرار از ترافیک های سرسام آور و بوق یکسره ی ماشین ها, می توانید برای کمی آرامش به آرسس پناه ببرید.”

این بار با معرفی کافه ای دیگر با تکینیو همراه باشید.

 کافه آرسس, یه کافه ی نوپا با محیط شیک و جذاب و در عین حال خیلی دنجه که پیشنهاد می کنم حتما یبار برید. منوی نسبتا بزرگی داره و آیتم های جذاب و متنوع توش ریخته و از همه مهمتر قیمتاشون هم مناسبه.

 مهم نیس چند نفر باشید؛ میز های دونفره , چهارنفره و حتی ده نفره داره و میتونید همه ی دوستاتون رو هم دعوت کنید. فضای کافه بسته هست اما چنتا میز دونفره هم جلوی کافه داره و می تونید بیرون هم بشینید. (اگر به آلودگی هوا هم می خواید بیفزایید میتونید از طبقه ی بالا استفاده کنید!)

 رفتار کارکنان محترمانه و دوستانه (نه بیش از حد نه کمتر) و چیزی که خیلی به دلم نشست زنگ های سر میز بود که هروقت فکرهاتون رو کردید و اماده ی سفارش بودید اون رو فشار میدید و ینفر میاد و سفارشتون رو میگیره. (پس عجله نکنید کسی مزاحمتون نمیشه ;) )

 غذاشونم هم جذاب و دلبره و هم خوشمزس به خصوص پاستای پر ملات و جیگرشون. نوشیدنی هم بهتون رد موهیتو (یا بقولشون موخیتو) رو پیشنهاد می کنم که پشیمون نمیشید.

   خلاصه که یک روز رو به خودتون مرخصی بدید و خودتون رو به یه نوشیدنی خنک در کافه آرسس مهمون کنید:)

نظر شما راجع به این کافه چیه ؟ با ما به اشتراکش بذارید
تصاویر این کافرو هم میتونید اینجا ببینید

اطلاعات کافه :

   شهر : شیراز

   آدرس : ملاصدرا , حکیمی غربی , نبش کوچه ۳

   تلفن : ۳۲۳۳۲۱۲۴

   تلفن رزرو : ۰۹۱۷۸۷۸۳۸۱۸

   ساعت کاری : یکسره از ۱۰ تا ۲۲

آرسس طعمی دلپذیر در فضایی بی نظیر

Arsi بازدید : 39 یکشنبه 02 مرداد 1401 نظرات (0)

با تکینیو در معرفی این مجله همراه باشید

مجله‌ی Cosmopolitan که به Cosmo نیز معروف است با انتشار مطالب زنانه محور در همه جای دنیا طرفدارانی در زمینه‌ی مد و سبک زندگی دارد. این مجله نخستین بار در سال ۱۸۸۶ در ایالات متحده به عنوان یک مجله‌ی خانوادگی منتشر و توزیع شد.

 بعدها به یک مجله‌ی ادبی تغییر رویکرد داد و از سال ۱۹۶۵ با سر دبیر شدن هلن گورلی براون(Helen Gurley Brown)   به یک مجله‌ی زنانه تبدیل شد. در واقع چند سال قبل از ورود براون، مجله  کازموپالیتن یک مجله خسته کننده در بین منتقدین معرفی شده بود اما گورلی براون با ساختار شکنی‌هایش، زنان را خارج از محدودیت‌های جنسی، تشویق به لذت بردن از زندگی کرد و همین موضوع باعث تحول عظیم در روند این مجله شد.

اکنون این مجله مد با دیدگاه فمینستی به سر دبیری جسیکا پلس (Jessica Pels) در ۱۱۰ کشور با ۳۵ زبان منتشر می‌شود.

.همچنین برای دیدن سایر مجلات می توانید به وبسایت تکینیو مراجعه کنید

Arsi بازدید : 39 یکشنبه 02 مرداد 1401 نظرات (0)

با تکینیو در معرفی این مجله همراه باشید
اینستایل نه تنها برای زنان بلکه برای هر کس که به سبک زندگی و مد علاقه دارد، مجله‌ی مفید و جذابی خواهد بود. این مجله‌ یکی از معدود مجله‌های ست که به عنوان مرجع و منبع، برای وبلاگ نویسان فشن و لایف استایل شناخته شده است
. آریل فاکسمن (Ariel Foxman )، که ۲۵ سال پیش به اینستایل پیوست، سر دبیر مجله بود تا اینکه لورا براون (Laura Brown) در سال ۲۰۱۶ این مقام را تصاحب کرد. براون مدیر اجرایی سابق مجله‌ی Harper’s Bazaar بود و تجربیاتش در این زمینه برای او بسیار مفید بود.
در سال ۲۰۱۸، InStyle به اولین مجله بزرگ مد تبدیل شد که عکاسی و تبلیغات با خز را ممنوع اعلام کرد؛ این امر باعث جذب مخاطبین حامی حقوق حیوان به این مجله شد.
ایناستایل نه تنها در امریکا بلکه در بیش از ۱۶ کشور از جمله استرالیا، آلمان، برزیل، یونان، کره جنوبی و اسپانیا توزیع می‌شود.
.همچنین برای دیدن سایر مجلات می توانید به وبسایت تکینیو مراجعه کنید

Arsi بازدید : 25 یکشنبه 26 تیر 1401 نظرات (0)

 

بر اساس بررسی تکینیو اولین مجله‌ی مد آمریکایی است که در شروع با انتشار مطالب جالب و آموزنده، طبقه متوسط و بالای جامعه‌‌ی آمریکا را مورد هدف قرار داد. هارپر و برادران، مجله مد Harper’s Bazaar را در سال ۱۸۶۷ معرفی کردند که در ابتدا به صورت هفته‌‌ نامه منتشر می‌شد ولی بعد از گذشت زمان در قالب ماهنامه نه تنها در امریکا بلکه در ۳۲ کشور جهان توزیع می‌شود. به جرات می‌توان یکی از اثرگذارترین مجلات دنیای مد را مجله هارپرز بازار معرفی کرد. زیرا که از ترندها و آخرین فشن شوها تا تغییراتی که در استایل لباس ها اتفاق افتاده است را یکجا اطلاع رسانی می‌کند. در ماه می ۲۰۰۱ Glenda Bailey  به عنوان سر دبیر مجله هارپرز بخش آمریکا منصوب شد. این مجله مد در قالب بلاگ و بسترهای دیجیتالی مثل شبکه‌های اجتماعی به راحتی در دسترس عموم قرار دارد.
همچنین دیگر مجلات را در اینجا آوردیم

Arsi بازدید : 20 یکشنبه 26 تیر 1401 نظرات (0)

برای آشنایی با این مجله با تکینیو همراه باشید

وگ برای اولین بار در سال ۱۸۹۲ ابتدا توسط تاجر آمریکایی به نام  آرتور بالدوین ترنر به عنوان روزنامه هفتگی منتشر شده بود و بر سبک زندگی و تفریحات اقشار سطح بالای جامعه آمریکا تمرکز داشت. سپس در سال ۱۹۰۹ امتیاز این مجله توسط Condé Montrose Nast خریداری شد و رویکرد مجله به سمت دنیای زنان تغییر مسیر داد. پس از گذشت دو سال مجله مد ووگ اعتبار جهانی پیدا کرد و مسیر معرفی خود را در اروپا هموار کرد.

در سال ۱۹۸۸ پس از افت چند ساله‌ی مجله‌ی مد ووگ، آنا وینتور به عنوان سر دبیر مجله برگزیده شد و با سیاست معرفی ترند‌های روز دنیا، جان دوباره به مجله بخشید. امروزه مجله ووگ به ۲۳ زبان زنده، به شکل ماهنامه منتشر می‌شود و نسخه ایتالیایی Vogue Italia به عنوان برترین مجله مد در جهان شناخته شده است.

بی شک پرفروش ترین مجله مد و فشن را میتوان ووگ معرفی کرد.
همچنین دیگر مجلات را در وبسایت تکینیو می توانید مشاهده کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 627
  • بازدید کلی : 1,369