loading...
top tech
Arsi بازدید : 22 پنجشنبه 10 شهریور 1401 نظرات (0)

در رویداد اخیر اپل که ۲۵ شهریور در اپل پارک برگزار شد اپل واچ جدید با ظاهری مشابه نسل قبل اما با رنگ های بیشتر معرفی شد. با سایت تکینیو همراه باشید.

پر فروش ترین گجت پوشیدنی جهان در سری جدید خود با دو رنگ جدید آبی تیره (Navy Blue) و قرمز (Product Red) عرضه می شود که به شایعات عرضه ی آیفون های ۲۰۲۰ با رنگ جدید آبی تیره دامن می زند.

اپل واچ سری ۶ توانایی اندازه گیری اکسیژن خون (Blood Oxygen Level) را که بسیاری منتظر معرفی آن بودند داراست همچنین روشنایی صفحه ی  همیشه روشن (Always On Display) اپل واچ سری ۶ به نسبت سری ۵ یک و نیم برابر شده است که به خوانا تر شدن صفحه کمک زیادی خواهد کرد. 

برای دیدن عکس های این دیوایس میتوانید به اینجا برید .

Arsi بازدید : 46 دوشنبه 07 شهریور 1401 نظرات (0)

آرامگاه حافظیه، مکانی زیبا و جذاب برای گردش بازدید کنندگانی است که هرروزه از آن دیدار می کنند. با تکینیو همراه باشید. 

مکان کنونی این آرامگاه در جنوب دروازه قرآن شهر شیراز در ابتدای خیابان گلستان قرار دارد. خیابان جلویی این آرامگاه با تصمیم شهرداری منطقه، سنگفرش شده است تا جذابی منطقه دوچندان شود.

بخش شمالی مجموعه

این بنا به سبک دوره کریم خان زند ساخته شده است و مقبره ی حافظ 1 متر از سطح زمین بالاتر است که دور آن با پله تزیین شده است و در آن فضای سبز کار شده است. در داخل سقف مقبره کاشی کاری شده است و با هشت ستون گنبد آن نگه داشته شده است. 

برای دیدن عکس ها می توانید اینجا کلیک کنید

Arsi بازدید : 42 چهارشنبه 02 شهریور 1401 نظرات (0)

تام هالند بازیگر نقش پیتر پارکر در سری جدید فیلم Spider Man اولین عکس را از فیلم برداری این سری منتشر کرد.تام هالند با انتشار عکسی که روی ماسک لباس خود ماسک محافظتی زده بود به همه یادآور شد که در دوران شیوع ویروس COVID19 مسئولیت پذیر باشند.با تکینیو همراه باشید.

به نظر می رسد لباس شخصیت داستان همان لباسی است که در سری دوم این فیلم وجود داشت.هنوز اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر نشده است و اسم دقیقی هم برای آن انتخاب نکرده اند.

طبق اعلام قبلی این فیلم در تاریخ 17 دسامبر 2021(26 آذر 1400) اکران می شود.

نظر شما در باره ی این فیلم چیست؟  با ما به اشتراک بگذارید

Arsi بازدید : 37 سه شنبه 01 شهریور 1401 نظرات (0)

خودرو جدید دیگنیتی، محصول جدید بهمن موتور، هم‌اکنون در تیپ پرایم وارد بازار کشورمان شده است اما بزودی در تیپ پرستیژ نیز عرضه می‌شود. تولید این ماشین از زمستان 1399 شروع شد اما از ابتدای بهار 1400 به تولیدانبوه رسیده است. این کراس‌اور جدید را باید یکی از مهم‌ترین محصولات استراتژیک بهمن موتور دانست چراکه در کنار خودرو فیدلیتی در بازه قیمتی میان‌رده به بازار ایران آمده و انبوهی از کراس‌اورهای کامپکت چینی را هدف گرفته است.حال با تکینیو همراه باشید تا در این مقاله، جدیدترین اخبار دیگنیتی به همراه مشخصات فنی و امکانات آنرا به شما می‌گوییم.

rnrn

عرضه تیپ فول آپشن دیگنیتی پرستیژ

rnrn

همزمان با اعلام اولین شرایط فروش خودرو دیگنیتی ویژه فروردین، حالا قیمت قطعی محصول جدید بهمن موتور نیز مشخص شده است؛ دیگنیتی پرایم که در زمستان 99 معادل 760 میلیون تومان قیمتگذاری شده بود، ولی الان با قیمت عجیب 749.5 میلیون تومان، فروخته می‌شود! به نظر می‌رسد که بهمن موتور، بدلایل بازاریابی و به مناسبت اولین عرضه آن به بازار، قیمت دیگنیتی را عمدا پایین نگه داشته است و در فروش‌های آتی، احتمالا باید منتظر قیمت رسمی بالاتری باشیم.

rnrn

اما نکته جدیدتری که بهمن موتور درباره دیگنیتی اعلام کرده، عرضه آن در نسخه فول آپشن در سال 1400 است. به عبارت دیگر، دیگنیتی در ابتدا با تیپ «پرایم» عرضه می‌شود ولی از ماه‌های آینده، تیپ گران‌ترش با نام «پرستیژ» نیز به بازار ایران عرضه خواهد شد. تفاوت این دو تیپ‌ها هنوز اعلام نشده است.

rnrn

تولید دیگنیتی با داخلی سازی 20 درصد

rnrn

فروردین 1400: آقای علیمرادلو (مدیرعامل گروه بهمن) در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه موتور سازی تیوان، ضمن اشاره به شروع تولید خودرو دیگنیتی، گفته که برای تعیین قیمت جدید دیگنیتی، منتظر تعیین تکلیف تعرفه‌های گمرکی برای قطعات CKD در سال 1400 هستیم.

rnrn

مدیرعامل گروه بهمن همچنین گفته که هم‌اکنون تولید روزانه دیگنیتی 15 دستگاه بوده و تمامی مدل‌های پلاک‌شده و تحویلی به مشتریان، مونتاژ بهمن موتور هستند و با داخلی‌سازی 20 درصدی ساخته شده‌اند. خودرو دیگنیتی بهمن موتور با پشتیبانی 10 ساله برای خدمات پس از فروش، در ایران به تولید می‌رسد.
rnبرای دیدن عکس های بیشتر می توانید به تکینیو مراجعه کنید

rn

Arsi بازدید : 20 سه شنبه 01 شهریور 1401 نظرات (0)

با انتشار نسخه ی بتای آی او اس 15.4 مشخص شد که در این آپدیت قرار است از آنلاک شدن گوشی بعد با ماسک و بدون اپل واچ پشتیبانی شود حال یکی از یوتوبر ها از نحوه ی تنظیم این حالت فیلمی منتشر کرده است با تکینیو همراه باشید.

MKBHD یکی از یوتیوبرهای معروف پس از منتشر شدن نسخه ی بتای جدید iOS اقدام به تهیه ویدویی در زمینه مهم ترین قابلیت جدید این آپدیت یعنی پشتیبانی از ماسک کرده است که نحوه ی تنظیم و استفاده از آن را نشان می دهد

همانطور که در این ویدیو اشاره شد قبلا کسانی که اپل واچ داشتند با همراه داشتن آن می توانستند بدون اینکه ماسک خود را در بیاورند دستگاه خود را آنلاک کنند اما این حالت دو ایراد داشت یک اینکه نیاز به داشتن دیوایسی دیگر بود که بسیاری در اختیار نداشتند و دوم اینکه اگر گوشی شما دست کس دیگری هم باشد قفل گوشی شما باز می شد و اگر متوجه ویبره اپل واچ خود نمیشدید اطلاعات شما به خطر میوفتاد اما حالا اپل با ثبت قسمت های بیشتری از چشم ها و اطراف آن ها فقط با حضور آیفون دستگاه شما را آنلاک می کند البته باید به این نکته اشاره کرد که اپل همچنان اشاره می کند که دستگاه در حالت بدون ماسک دقت بیشتری دارد اما این حالت جدید قطعا مورد استفاده اکثریت کاربران قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از نکات اشاره شده در ویدیو راحتی استفاده از حسگر اثرانگشت در دیوایس های اندرویدی در این پاندمی می باشد.

Arsi بازدید : 43 دوشنبه 31 مرداد 1401 نظرات (0)

اگر قصد دارید در رایانه شخصی خود، وارد قلمرو سرزمین الدن رینگ شوید، شمشیر و سپر شما تنها تجهیزاتی نیستند که باید بررسی کنید؛ Bandai Namco ناشر این بازی حداقل مشخصات رسمی و توصیه ‌شده برای رایانه شخصی بازی را منتشر کرده است پس با تکینیو همراه باشید. در اینجا می‌ توانید ببینید که آیا سیستم شما به اندازه ‌ای هست که بتواند این جهان باز توسعه یافته توسط From Software را اجرا کند یا خیر! الزامات ذکر شده در پایین خیلی مشکل ساز نیستند و اگر از پردازنده گرافیکی Nvidia استفاده می کنید، می توانید مطمئن باشید که Elden Ring با جدید ترین درایورهای بهینه شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • Operating System -- Windows 10
  • Processor -- Intel Core i5-8400 or AMD Ryzen 3 3300X
  • Memory -- 12GB RAM
  • Graphics -- Nvidia GeForce GTX 1060, 3GB or AMD Radeon RX 580, 4GB
  • DirectX -- DirectX 12 (Feature Level 12.0)
  • Storage -- 60GB
  • Sound Card -- Windows compatible audio device

سیستم پیشنهاد شده

  • Operating System -- Windows 10 / 11
  • Processor -- Intel Core i7-8700K or AMD Ryzen 5 3600X
  • Memory -- 16GB RAM
  • Graphics -- Nvidia GeForce GTX 1070, 8GB or AMD Radeon RX Vega 56, 8GB
  • DirectX -- DirectX 12 (Feature Level 12.0)
  • Storage -- 60GB
  • Sound Card -- Windows compatible audio device
Arsi بازدید : 14 دوشنبه 31 مرداد 1401 نظرات (0)
 
یکی از کافه های متخصص در زمینه انواع اسموتی و شیک کافه 404 شیراز است.
در این روز های گرم تابستانی نوشیدن شیک یا اسموتی از لذت های بهشتی محسوب میشود که بر اساس پیشنهاد تیم تکینیو کافه 404 یکی از بهترین مکان ها برای لذت بردن در شیراز است.
در منو این کافه انواع اسموتی و شیک و نوشیدنی های سرد موجود است. در کنار آن نوشیدنی های گرم و بر پایه قهوه نیز به چشم می خورد. همچنین انواع ساندویچ ها و پنینی های بسیار خوشمزه در این کافه سرو میشود.
این کافه ببیشتر به صورت بیرون بر است و به دلیل جای کوچکی نیر که دارد، معمولا مشتری ها تمایل به گرفتن سفارش خود و بردن آن دارند.
دکور و محیط جذاب این کافه همه را علاقه مند خود خواهد کرد.
این کافه در شهر شیراز و در خیابان کسایی واقع در خیابان فرهنگ شهر نبش کوچه 10 واقع شده است.
در اینجا عکس هایی از اسموتی ها و شیک های آن همراه با ساندویچ پنینی مخصوص آن آورده شده است.
نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
Arsi بازدید : 38 شنبه 22 مرداد 1401 نظرات (0)

با عرضه ی کنسول نسل جدید سونی،PS5،یکی از سوالاتی که برای همگان ایجاد شد این بود که آیا امکان اتصال دسته ی کنسول نسل قدیم به آن وجود دارد یا خیر.طبق انتظار اکثریت به همان روشی که دسته ی DualShock 4 به کنسول PS4 متصل میشد به PS5 نیز متصل می شود اما با محدودیت! با تکینیو همراه باشید

rnrn

دسته ی DualShock 4 با کابل microUSB به کنسول PS5 متصل می شود و میتوانید در فضای PS5 بچرخید و به بخش های گوناگون بروید و حتی میتوانید بازی هایی که در گذشته روی PS4 عرضه شده بود را روی PS5 با این دسته تجربه کنید ولی بازی هایی که به تازگی برای PS5 عرضه شده است مثل Spider-Man: Miles Morales را حتما باید با دسته ی DualSense بازی کنید. هنگامی که دسته ی DualShock 4 متصل باشد و وارد این بازی شوید به شما پیغام می دهد که باید دسته ی خود را عوض کنید و DualSense را متصل کنید و این به خاطر این است که بازی به نحوی ساخته شده است که تجربه ی بی نظیری را با DualSense داسته باشید و دسته ی DualShock 4 از پس انتقال این حس به کاربر خود بر نخواهد آمد.

rnrn

همچنین به تازگی مشخص شده بود که دسته ی DualSense نیز به کنسول PS4 متصل می شود و تنها می توانید در محیط کنسول بچرخید.

rnrn

نظر شما در این باره چیست؟ با تکینیو در اینجا به اشتراک بگذارید

rn

Arsi بازدید : 45 شنبه 22 مرداد 1401 نظرات (0)

طبق گزارشات منتشر شده از سوی کمپانی EA بازی Dragon Age 4 تا 18 ماه آینده آماده خواهد شد. پس با تکینیو همراه باشید

اگر مانند بسیاری از افراد، صبورانه منتظر اخبار مربوط به قسمت بعدی سری Dragon Age بوده اید، خوش شانس هستید. گزارش های جدید حاکی از آن است که Dragon Age 4 "در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد"، "در حال رسیدن به نقاط عطف خود است" و قرار است طبق برنامه منتشر شود. با فرض اینکه همه اینها درست باشد، به نظر می رسد که می توانیم انتظار داشته باشیم Dragon Age 4 را در اواخر سال 2023 ببینیم.

این اعلامیه از سوی Jeff Grubb، مشارکت کننده Giant Bomb منتشر شده است که در آخرین قسمت از GrubbSnax درباره توسعه بازی صحبت کرده است. گراب گفت که او پیش بینی می کند که این بازی «حداقل 18 ماه دیگر» زمان لازم دارد. به غیر از این حدود زمانی که به تازگی پیش بینی شده است، چیز زیادی در مورد قسمت بعدی سری Dragon Age فاش نشده است. گزارش ‌ها حاکی از آن است که این بازی در Tevinter تنظیم می ‌شود و تیمی که روی آن کار می ‌کند، تمام عناصر چند نفره یا سرویس زنده را کنار می‌ گذارد تا بر روی یک کمپین تک ‌نفره قوی تمرکز کند، اما اطلاعات بیشتری هنوز تایید نشده است. به محض منتشر شدن اطلاعات بیشتر میتوانید در تکینیو این اخبار را دنبال کنید

این اعلامیه همچنین مدت کوتاهی پس از اینکه فاش شد که مت گلدمن مدیر ارشد خلاقیت Dragon Age در حال ترک BioWare است، منتشر شده است. گری مک کی، مدیر ارشد BioWare به طرفداران اطمینان داد که "تعهد تیم به یک بازی Dragon Age با کیفیت بالا تزلزل نکرده است، و ما بازی ‌ای را که مطابق با استانداردهای BioWare نباشد، ارسال نخواهیم کرد. " بر اساس اظهارات گراب، به نظر می رسد که اظهارات مک کی پابرجاست و تلاش BioWare برای بازسازی شهرت خود طبق برنامه پیش می رود.

Arsi بازدید : 17 سه شنبه 11 مرداد 1401 نظرات (0)

پس از تصویب طرح عرضه دوباره خودرو در بورس کالا حالا قرار است در تاریخ ۲۶ مرداد ۶۰۰   دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی بهمن عرضه شود. با تکینیو همراه باشید.

در این دوره از عرضه قرار است ۸۵ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره تیپ یک مشکی و ۹۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره تیپ یک سفید به قیمت ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شوند.

همچنین قرار است ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم مشکی و ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم سفید هر یک به قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شوند

 برای دیدن جزيبات بیشتر می توانید به اینجا مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 652
  • بازدید کلی : 1,394